Auping nu oferă garanție pentru produsele care nu au fost vândute, livrate sau asamblate de un punct de vânzare autorizat (magazin, studio sau online). De asemenea, în funcție de natura reclamației, combinațiile cu produse non-Auping pot duce la respingerea sau limitarea cererii de garanție.
Cererile de garanție pot fi făcute numai de către cumpărătorul original. Auping va avea nevoie de factura originală pentru a valida reclamația, deci asigură-te că o vei păstra. Reclamația trebuie făcută la punctul de vânzare în care produsul a fost achiziționat inițial, chiar dacă cumpărătorul s-a mutat în altă țară. Drepturile menționate în politica de garanție Auping aparțin cumpărătorului. În cazul în care cumpărătorul este o persoană fizică și nu acționează în numele unei profesii sau afaceri, drepturile sale în temeiul garanției noastre nu aduc atingere drepturilor sau revendicărilor garantate de lege.
Garanția noastră se aplică numai țărilor în care Auping are reprezentare oficială. Garanția și service-ul pot fi refuzate atunci când produsele Auping sunt transportate în țări în care Auping nu este reprezentat oficial.
Garanția în cazul defectelor de material sau de fabricație
În cazul defectelor de material sau de fabricație, defectul va fi reparat în conformitate cu condițiile de garanție Auping. Atunci când acest lucru nu este posibil, va fi oferită o altă soluție adecvată. În acest caz, produsul va fi înlocuit cu același sau – dacă produsul nu mai este disponibil – cu o alternativă echivalentă. În anumite cazuri, se pot oferi despăgubiri. Auping evaluează dacă defectul va fi compensat prin înlocuire, reparare sau rambursare.
Efecte / daune cauzate de o întreținere deficitară
Pentru a vă asigura că cererea este validată, trebuiesc urmate sfaturile de întreținere Auping. În plus, garanția se aplică doar în cazul uzului normal, de uz casnic. Cererile de garanție pentru defecte și / sau daune cauzate de acțiuni inadecvate (suprapresiune, de ex.), utilizare incorectă sau sau cazuri standard de uzură nealiniate standardelor legale nu vor fi validate. De asemenea, nu vor fi acceptate cererile de garanție în cazul saltelelor amplasate într-un mediu umed.
Procedura reclamațiilor
Orice reclamație va fi examinată mai întâi de Auping. Dacă va fi considerată valabilă, produsul (sau piesele) defecte vor fi reparate sau înlocuite fără costuri materiale. Dacă nu este posibilă repararea sau înlocuirea produsului, va fi oferită o altă soluție alternativă adecvată.
În funcție de țara în care este depusă cererea de garanție, garanția nu include automat rambursarea costurilor de livrare a produsului defect la fabrica sau punctul de vânzare Auping, pentru inspecție sau reparații. Acest lucru se aplică și produselor returnate care au fost înlocuite sau reparate. În cadrul garanției Auping, reparația în sine este gratuită. Cu toate acestea, costurile de transport pot fi percepute de punctul de vânzare Auping.
Termenul de garanție după reparare sau înlocuire
Atunci când o piesă este reparată sau înlocuită în perioada de garanție, perioada de garanție a produsului complet a se aplică și piesei respective. Aceeași situație este valabilă și când produsul complet a fost înlocuit.