Garantat pentru un somn odihnitor

La Auping ne dorim să te poți bucura de un somn minunat în fiecare noapte. Prin urmare, fiecare produs Auping este realizat cu cea mai mare grijă și desigur, verificat cu atenție înainte de a ieși pe porțile fabricii noastre. Tot ce facem se axeză pe asigurarea unui somn bun și odihnitor. Eforturile noastre nu se opresc în momentul în care vă livrăm produsul Auping comandat. Fie că este vorba de un pat sau de o singură pernă. Garanția noastră se aplică tuturor produselor Auping achiziționate de la unul din punctele noastre de vânzare autorizate.

Ce acoperă garanția Auping?

Produsele Auping pot avea condiții de garanție diferite, aplicabile de la data cumpărării. Asigură-te că vei păstra factura, respectiv chitanța, deoarece vom avea nevoie de acestea pentru a-ți valida solicitarea. Condițiile de garanție de mai jos se aplică achizițiilor efectuate într-unul din punctele noastre de vânzare autorizate.

Ai cumpărat un produs din magazinul nostru online? Mai multe informații despre returnarea produselor achiziționate online, aici.

Paturi și Box Spring-uri

Toate paturile și Box Spring-urile Auping au o garanție standard de 5 ani. Produsele tapițate se pot decolora în timp, din cauza luminii, de exemplu. Acest lucru nu este acoperit de garanția Auping.

Somiere

Auping oferă o garanție de 35 de ani pentru plasa și cadrul somierelor Auping și a Box Spring-urilor. Toate celelalte părți componente ale somierei, precum motoarele, pistoanele și componentele electronice au o garanție de 5 ani.

Saltele și saltele superioare (toppere)

Garanția standard pentru saltele este de 5 ani. Pentru saltelele superioare (toppere) oferim o garanție de 3 ani.

Plăpumi și perne

La plăpumi, oferim garanție completă de 5 ani, iar pentru perne, o garanție de 2 ani. În cazul defectelor de material sau de fabricație, asigurăm o acoperire completă prin înlocuire sau reparație.

Lenjerii de pat

Toate husele de plapumă, cearșafurile și protecțiile au o garanție completă de 1 an.

Accesorii

Garanția standard pentru accesoriile Auping – noptiere, pufuri și perne decorative este de 5 ani.

Accesorii electronice

Oferim o garanție de 2 ani pentru toate accesoriile electronice Auping, cum ar fi Somnox Seelping Robot, Auping Connect și lămpi.

Saltele Auping

Înainte de a achiziționa o saltea, te sfătuim să vizitezi unul dintre magazinele sau showroom-urile noastre pentru celemai bune sfaturi și pentru a testa saltelele Auping. Specialiștii noștri Auping vor fi mai mult decât bucuroși să te ajute să îți găsești salteaua ideală. Te rugăm să reții faptul că veți avea nevoie de un timp de estimativ 4 – 6 săptămâni pentru acomodare a corpului cu noua saltea.

Salteaua Aupping oferă cel mai bun suport și se va adapta la forma corpului dumneavoastră, în timp. Datorită acestui fapt, pot apărea anumite formațiuni de adâncitură. Acesta este un fenomen normal. Reducerea locală a înălțimii saltelei este acceptabilă până la 2 cm și nu este acoperită de garanția noastră.

Achiziționați întotdeauna produsul Auping de la un punct de vânzare autorizat. Doar în acest mod putem garanta calitatea produselor Auping. O prezentare generală a punctelor noastre de vânzare poate fi găsită aici.

Auping nu oferă garanție pentru produsele care nu au fost vândute, livrate sau asamblate de un punct de vânzare autorizat (magazin, studio sau online). De asemenea, în funcție de natura reclamației, combinațiile cu produse non-Auping pot duce la respingerea sau limitarea cererii de garanție.

Cererile de garanție pot fi făcute numai de către cumpărătorul original. Auping va avea nevoie de factura originală pentru a valida reclamația, deci asigură-te că o vei păstra. Reclamația trebuie făcută la punctul de vânzare în care produsul a fost achiziționat inițial, chiar dacă cumpărătorul s-a mutat în altă țară. Drepturile menționate în politica de garanție Auping aparțin cumpărătorului. În cazul în care cumpărătorul este o persoană fizică și nu acționează în numele unei profesii sau afaceri, drepturile sale în temeiul garanției noastre nu aduc atingere drepturilor sau revendicărilor garantate de lege.

Garanția noastră se aplică numai țărilor în care Auping are reprezentare oficială. Garanția și service-ul pot fi refuzate atunci când produsele Auping sunt transportate în țări în care Auping nu este reprezentat oficial.

Garanția în cazul defectelor de material sau de fabricație

În cazul defectelor de material sau de fabricație, defectul va fi reparat în conformitate cu condițiile de garanție Auping. Atunci când acest lucru nu este posibil, va fi oferită o altă soluție adecvată. În acest caz, produsul va fi înlocuit cu același sau – dacă produsul nu mai este disponibil – cu o alternativă echivalentă. În anumite cazuri, se pot oferi despăgubiri. Auping evaluează dacă defectul va fi compensat prin înlocuire, reparare sau rambursare.

Efecte / daune cauzate de  o întreținere deficitară

Pentru a vă asigura că cererea este validată, trebuiesc urmate sfaturile de întreținere Auping. În plus, garanția se aplică doar în cazul uzului normal, de uz casnic. Cererile de garanție pentru defecte și / sau daune cauzate de acțiuni inadecvate (suprapresiune, de ex.), utilizare incorectă sau sau cazuri standard de uzură nealiniate standardelor legale nu vor fi validate. De asemenea, nu vor fi acceptate cererile de garanție în cazul saltelelor amplasate într-un mediu umed.

Procedura reclamațiilor

Orice reclamație va fi examinată mai întâi de Auping. Dacă va fi considerată valabilă, produsul (sau piesele) defecte vor fi reparate sau înlocuite fără costuri materiale. Dacă nu este posibilă repararea sau înlocuirea produsului, va fi oferită o altă soluție alternativă adecvată.

În funcție de țara în care este depusă cererea de garanție, garanția nu include automat rambursarea costurilor de livrare a produsului defect la fabrica sau punctul de vânzare Auping, pentru inspecție sau reparații. Acest lucru se aplică și produselor returnate care au fost înlocuite sau reparate. În cadrul garanției Auping, reparația în sine este gratuită. Cu toate acestea, costurile de transport pot fi percepute de punctul de vânzare Auping.

Termenul de garanție după reparare sau înlocuire

Atunci când o piesă este reparată sau înlocuită în perioada de garanție, perioada de garanție a produsului complet a se aplică și piesei respective. Aceeași situație este valabilă și când produsul complet a fost înlocuit.